با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تأثیر سواد رسانه‌ای بر سواد بدنی مخاطبان برنامه‌های ورزشی

محمدحسن فردوسی؛ سید رضا موسوی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.66784.1723

چکیده
  این پژوهش با هدف تعیین تأثیر سواد رسانه‌ای بر سواد بدنی مخاطبان ورزشی انجام شد. روش تحقیق بر حسب نحوه اجراء از نوع میدانی می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مخاطبان شهر اراک بود که برنامه‌های ورزشی شامل استانی و ملّی را از رسانه‌های مختلف اعم از تلویزیون، مجلّات، فضای مجازی و غیره دنبال می‌کردند. به‌منظور تعیین نمونه آماری ...  بیشتر